Regenachtige dagen in Goa

26 juli 2008 - Panaji, India

Comfort Guest House
31st of January Road, Panjim, Goa

Hela iedereen!

We zijn er ons ten volle van bewust dat we al lang onze site niet meer hebben geupdated, maar het blijkt dat we dan toch niet zon passie hebben voor al die nieuwe technologie :) We zullen jullie snel op de hoogte brengen van de belangrijkste dingen, en impressies en verhalen zal je dan later live van ons wel horen!
Jullie hebben al zeker een tiental dagen niets van ons gehoord, maar we hebben het echt heel goed gehad. Supergoed weer, en daar hebben we van genoten! We hebben onverwachts toch deels onze route veranderd omdat we wisten dat het in Goa pokkeslecht weer ging zijn. We hebben het zuidelijkste punt van heel India bereikt, Kanyakumari, daar komen de drie grote oceanen bij elkaar, op zich niet zo veel speciaals maar blijkbaar moesten we dit toch gezien hebben, indien we in de buurt waren!
We zitten nu in Panaji, de hoofdstad van Goa. We zijn vant strand weggelopen omdat het daar echt te slecht weer was, en er buiten zonnen niets te doen valt. Hier zitten we dan in een Portugees getint stadje, dat wel een zekere charme uitstraalt, maar spijtig genoeg.. ook veel regen..
Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van de Indische actualiteit (ik betwijfel het) maar gisteren zijn er acht bommen ontploft in Bangalore treinstation (waar wij dus 2 weekjes geleden zaten), klote want nu is er natuurlijk verhoogde bewaking in heel goa, zeker de hoofdstad Panaji, waar wij nu zitten, dit betekent dus dat we savonds niet meer buiten mogen rondlopen, spijtig.. Soit, het zal allemaal wel geen dramatische vormen aannemen, zolang ze niet van plan zijn Mumbai aan te vallen, hebben we er voor de rest geen last van!
Morgenavond vertrekken we met de nachttrein terug naar Mumbai, waar we dan tegen 06.00 aankomen om onze laatste twee daagjes door te brengen in deze grote stad. De 29ste snachts pakken we dan het vliegtuig terug richting Belgie, dan zit ons avontuurlijk verhaal er op!

Het spijt me, maar we hebben niet zo veel zin om hier een langere uitleg van te maken, dus je hoort ons wel wanneer we terug zijn!

Dikke kus xxxxx

1. Marc:
    26 juli 2008
    Hoi daar,
    Nieuws...oef !
    't Hoeft echt geen lang verslagje te zijn, hetgeen jullie nu geschreven hebben is meer dan genoeg (weer goed geschreven trouwens).
    Allez, maak er nog een paar goeie dagen van ... ik zal blij zijn dat je terug 't vliegtuig opzit.
    Van die 8 aanslagen hebben we hier idd niets gehoord/gelezen in de krant.
    Wat ik wel weet ik dat er - dit voorjaar of vorig jaar ? - ook in MUMBAI (ex-BOMBAY) ook zware aanslagen zijn geweest. Wees voorzichtig !
    Tot donderdag/vrijdag !
    Papa