Richting Mumbai

27 juli 2008 - Panaji, India

Hela

Toch nog even een kleine update. Gisteren zijn er nog 8 bommen ontploft in Ahmenabad, spijtig genoeg al serieus wat dichter richting Bombai. Het is allemaal wel heel griezelig want het nieuws en de kranten staan vol met dit nieuws, plus natuurlijk allerlei gore sensatiebeelden. Er zijn ondertusse n toch wel een aanzienlijk aantal doden, 38 denk ik. Mumbai wordt vanaf nu ontzettend streng bewaakt, maar toch gaan we geen seconde langer dan nodig op de meest toeristische plaatsen blijven. De mensen hier zijn ons best bang aan het maken, nu juist wanneer we zoveel op het openbaar vervoer moeten zitten richting huis.
Soit, het komt allemaal wel in orde!!
xxxx

1. Marc:
    27 juli 2008
    Hallo meijes,
    Hou idd je oren en ogen open.
    Probeer ook niet te veel op drukke plaatsen/menigten te blijven.
    En ... blijf met ons in contact, desgevallend per SMS. Zeker als er in MOMBAI
  2. Marc:
    27 juli 2008
    Hoi meisjes,
    (mijn vorig berichtje was verstuurd voor het af was .. nu 't vervolg/afsluiting).
    dus ... zeker als er in MOMBAI iets zou gebeuren moet je ons iets laten weten.
    Hou jullie goed en wees voorzichtig.
    Papa
  3. chris:
    28 juli 2008
    Hoi lieverds
    ik denk dat jullie toch nog even je mailtjes checken vooraleer je definitief naar huis vertrekt.
    Vergeet niet dat ondanks het gevaar er hier tal van mensen zijn die heel veel aan jullie denken en ik brand ongetwijfeld de nodige kaarsjes voor een behouden reis! en ellentje ik heb nog direkt gereageert op je mail maar weet eigenlijk niet of je hem nog op tijd hebt gelezen...
    'k sta te popelen om julie af te halen!!!!
    veel moed en liefs!! mamsie